5 Δεκεμβρίου 2011

Ευχές Χριστουγέννων

Κάποιοι Superstars και κάποιες Divas αποκάλυψαν τι ευχήθηκαν για να έχουν τα Χριστούγεννα. Οι Superstars & Divas που ευχήθηκαν είναι οι εξής :

AJ
"Για εμένα δεν θέλω κάτι προσωπικό και τέλειο δώρο. Θα ήθελα καθε άστεγο σκυλί να βρει και αυτό ένα σπίτι και να έχει ένα σπίτι και όλα τα δώρα που θα παραδώσει ο Santa να είναι σωστά και επιτυχημένα. Αυτό για εμένα"

Intercontinental Champion Cody Rhodes
"Εγώ θα ήθελα να προσκαλεστεί ο Ted DiΒiase σε ένα Posse Party ένα από τα live event του WWE. Επίσης θα ήθελα οσοι παρευρίσκονται (Ted DiBiase Family) εκεί να πάθουν δηλητηρίαση από το φαγητό εκτός από εμένα"

Derrick Bateman NXT Rookie
"Θα ήθελα ένα καινούργιο αμάξι, ένα καινούργιο κρεβάτι, παγκόσμια ειρήνη στον κόσμο και ένα συμβόλαιο στο SmackDown. Επίσης θα ήθελα και κάποια καινούργια εσώρουχα.

Alicia Fox
"Η ευχή μου για τα Χριστούγεννα είναι μια μεγάλη και καινούργια ντουλαπα που τα ρούχα μου θα τρέχουν μέσα από αυτή. Θα ήθελα πολύ να έρθει ο Santa (Άγιος Βασίλης) και με μια εργαλειοθήκη να μου φτιάξει μια καινούργια ντουλάπα"

Natalya
"Αυτό που θέλω πιο πολύ για τα Χριστούγεννα είναι ένα Slammy Award αλλά περισσότερο θα ήθελα ένα ζευγάρι Christian Louboutin παπούτσια. Έχω ήδη 5 ζευγάρια οπότε θέλω άλλα 5."

Rosa Mendes
"Για τα Χριστούγεννα θα ήθελα να οδηγώ δυο Mercedes-Benzes και μια BMW. Θα ήθελα και ένα σπίτι στο San Tropez άλλο ένα στην French Riviera, μια τεραστία βίλα στο Vancouver μέσα στο νερό, και πολλά σπίτια στο Miami στην Τσεχία και στο Παρίσι. Επίσης θα ήθελα 2 σκυλιά για το κάθε ένα σπίτι ένα σκυλί φύλακα και άλλο ένα που θα μπορώ να πηγαίνω για ψώνια μαζί του."

Ted DiBiase
"Θα ήθελα ο Άγιος Βασίλης να μου φέρει πολλά γκριλ και πολύ φαγητό για το posse πάρτη που θα είναι μεγάλο"

Teddy Long SmackDown General Manager
"Για τα Χριστούγεννα θα ήθελα υγειά, την οικογένεια μου καλά, την ζωή μου και κουράγιο να μπορώ να δουλεύω"




Titus O'Neil NXT Rookie
"Εύχομαι για όλες αυτές τις οικογένειες που έχουν παρά πολλά προβλήματα κυρίως οικονομικά, μια μέρα των Χριστουγέννων να τα ξεπεράσουν και να δουν το πραγματικό νόημα και πνεύμα των Χριστουγέννων"

Wade Barrett
"Θα ήθελα την προσωπική μου κάμερα έτσι ώστε να καταγραφώ πλάνα για το WWE.com"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review